تور قایق سیاه

قایق تندرو لوکس در دبی

تور قایق سیاه
برای خرید
انتخاب کنید
مشاوره رایگان و گارانتی قیمت، برای ارتباط در واتساپ کلیک کنید

اطلاعات

آدرس : دبی، دبی مارینا
زمان برگزاری : همه روزه
زمان شروع : ۹ صبح الی ۶ عصر
مدت زمان : 60 و 100 دقیقه ای
ترانسفر : ندارد
اعلام کنسلی : تا ۷۲ ساعت قبل

گزینه های خرید

 

  • تور 60 دقیقه ای آتلانتیس
    کانال مارینا دبی
    عین دبی، جزیره بلوواتر
    اقامتگاه ساحلی جمیرا
    Skydive Dubai
    نخل جمیرا
    پالم آتلانتیس

    8:30. 10:30, 12:30, 14:00, 15:30, 17:30

  • تور 100 دقیقه ای برج العرب
    کانال مارینا دبی
    عین دبی، جزیره بلوواتر
    اقامتگاه ساحلی جمیرا
    Skydive Dubai
    نخل جمیرا
    پالم آتلانتیس
    برج العرب

    9:00, 11:00, 13:00, 15:45, 17:00

 

امکانات تور

تور 60 دقیقه ای آتلانتیس: تور از مقابل معروف‌ترین مقصد در دبی مارینا، دبی مارینا مال-اسکله 7 شروع می‌شود. قبل از اینکه وارد آب‌های آزاد شوید ، از کانال تماشایی مارینا عبور خواهید کرد که در آن می‌توانید معماری مدرن قرن بیست و یکم را تحسین کنید. این تور خیره کننده به تازگی آغاز شده است زیرا ما بین عین دبی که در جزیره مصنوعی Bluewater قرار دارد و بزرگترین توسعه مسکونی ساحلی در جهان، JBR، سفر می کنیم. سپس، سرعت می‌گیریم تا به نخل معروف جهان و نخل باشکوه آتلانتیس برسیم، جایی که مکث می‌کنیم تا به شما اجازه دهیم عکس‌های شگفت‌انگیزی با پس‌زمینه‌های چشمگیر از جاذبه‌ها بگیرید.

تور 100 دقیقه ای برج العرب: این تور از مرکز خرید مارینا مال، Pier7 واقع در دبی مارینا با مناظر خیره کننده از کانال، عین دبی (چشم دبی) در جزیره بلوواتر، اقامتگاه ساحلی جمیرا، مرکز SkyDive دبی، هتل آتلانتیس در پالم جمیرا و برج العرب شروع می شود. فرصت های زیادی برای گرفتن عکس های شگفت انگیز با پس زمینه های چشمگیر از جاذبه ها وجود خواهد داشت. سفرهای دریایی همراه با قایق تندرو مارینا در دبی به شما این فرصت را می دهد که چیزهای زیادی در مورد زندگی دبی بیاموزید. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که نگاهی اجمالی به سواحل زیبا و دیگر شگفتی های شهر داشته باشید. در حین گشت و گذار همراه با قایق تندرو مارینا در دبی، می توانید لذت زیادی داشته باشید. با تور قایق برج العرب می توانید آرام بنشینید و از منظره این زیبایی طبیعی باورنکردنی لذت ببرید.

قوانین

کودکان زیر 3 سال امکان استفاده از این تور را ندارند.
15 دقیقه قبل از زمان حرکت به در محل حضور داشته باشید.
برای اطلاع از مسیر تورهای قایق سیاه بر روی تور 60 دقیقه و تور 100 دقیقه کلیک کنید.
ورود غذای خارجی به قایق مجاز نیست، ما فقط برای رفع تشنگی شما آب معدنی بطری ارائه می دهیم.
این تور به زنان باردار یا افرادی که از کمردرد رنج می برند توصیه نمی شود.
برای خدمات استفاده نشده هیچ هزینه ای مسترد نمی شود.
در صورت عدم حضور مهمان در زمان شروع ذکر شده در برنامه سفر، ارائه دهنده خدمات این حق را برای خود محفوظ می دارد که 100٪ هزینه عدم نمایش را دریافت کند.

توضیحات

The Black Boats تور قایق تندرو در مناظر لوکس در دبی است. با خدمات 5 ستاره ما در قایق های تندرو با عملکرد فوق العاده یک سفر خاطره انگیز برای خود و خانواده خود رقم بزنید. پیشنهاد ما به شما تور گشت دریایی قایق سیاه است که برای پوشش تمام جاذبه های اصلی از اسکله 7 مارینا دبی طراحی شده است.

این قایق ها با ظرفیت 12 نفر با صندلی های مجلل و راحت و جلیقه های غریق نجات تور امنی را برای شما فراهم خواهد کرد. خدمه حرفه ای به زبان انگلیسی و عربی پذیرای مهمانان خواهند بود.

با خانواده و دوستان خود از مناظر تماشایی و سواری هیجان انگیز لذت ببرید. تور قایق دبی یک فعالیت بسیار محبوب است و قایق های سیاه بهترین انتخاب شما هستند.

تمام قایق های ما به صورت سفارشی در اروپا ساخته می شوند. آنها بهترین هایی هستند که بازار در دبی ارائه می دهد و یک صندلی لوکس با ظرفیت 12 نفر در هر قایق ارائه می دهد.

ما تنها شرکتی هستیم که به زبان انگلیسی و عربی راهنمایی و خدمات ارائه می دهیم. خدمه دوستانه ما در طول تور به شما کمک خواهند کرد و کاپیتان مجرب ما امنیت شما را تضمین خواهد کرد.

از مناظر خیره کننده از تمام جاذبه های ساحلی و خط افق دبی لذت ببرید، در حالی که به موسیقی زیبا گوش می دهید و عکس های دیدنی می گیرید.

 

امتیاز دهید!
کل: 3 میانگین: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

namad samandehi