تفریحات دبی در شب

دبی به عنوان یکی از شهرهای توریستی و زیبای جهان شناخته می‌شود که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. شهری با سازه های رکورددار و مراکز تجاری و تفریحی متعدد که هر کدامشان سهم بسزایی در جذب گردشگران دارند. تفریحات دبی به قدری متنوع هستند که می‌توان دسته‌بندی‌های زیادی برای آنها در نظر گرفت. مثل تفریحات آبی دبی، تفریحات کویری دبی و … در این مطلب ما به معرفی یکی از این دسته های پر طرفدار تفریحی می‌پردازیم یعنی “تفریحات دبی در شب

قطعا یک سری از تفریحات به شب مربوط می‌شود و جذابیت آن در شب به اوج خود می‌رسد و زیبایی خود را در شب نشان می‌دهد، آن هم شب های دبی که نور و صدای آن هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با تفریحات شبانه دبی آشنا شویم.

سافاری شبانه دبی

قبل از این که در خصوص سافاری شبانه در دبی بنویسیم باید بگویم اگر قصد سفر به دبی را دارید سافاری دبی را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که تفریحی بسیار مفرح و هیجان انگیز است. از ماشین سواری روی تپه‌های شنی گرفته تا بادیه نشینی، همگی هیجان و لذت مخصوص به خود را دارند.اما تصور کنید به جای روز، شب روی شن های براق ماشین سواری کنید تا تلاقی سکوت شب و هیجان سواری حسی تکرارنشدنی را به شما هدیه کنند.یا در دل شب مهمان چادرهای صحرایی شوید و با آداب و رسوم مردم بومی کویر آشنا شوید.تصور کنید بیرون از چادر نشته‌اید و به آسمان که اکنون در یک قدمی شما است زل زده‌اید و غوغای ستارگان را مشاهده میکنید. سافاری شبانه یکی از بهترین تفریحات دبی در شب می‌باشد. شترسواری در کویر آن هم در غروب رو به شب لذتی است که فقط سافاری دبی به شما پیشکش می‌کند.در ادامه سافاری در شب، حتما از غذاهای محلی عربی و چای عربی نوش جان کنید تا از این تفریح به صورت کامل لذت ببرید.

کلاب های شبانه دبی

یکی از تفریحات دبی در شب، رفتن به کلاب ها است.کلاب ها یکی از مکان های تفریحی هستند که گردشگران حتما حضور در آنها را تجربه می‌کنند. کلاب ها اکثرا در هتل ها هستند اما باز هم هستند کلاب های شبانه‌ای که فعالیت خود را دارند و به هتل ها مرتبط نیستند. هر کلابی برنامه خودش را اما در خصوص مقررات همگی موظند که تابع مقررات باشند برای مثال نوشیدنی الکل برای افراد زیر 21 سال ممنوع است و یا این که کسی بعذ از نوشیدن حق رانندگی ندارد.کلاب های دبی معمولا از ساعت 10 شب تا 3 نصف شب پذیرای مهمان های خود هستند.در لحظه ورود اماراتی ها فقط گواهینامه خود را تحیول می‌دهند و ایرانی ها پاسپورت و شناسنامه. غذاهای رایگان و همچنین ورود رایگان خانم ها در یک سری از روزها از خدماتی است که کلاب ها هر چند یک بار ارائه می‌دهند. در ادامه چندتا از کلاب های معروف دبی را معرفی می‌کنیم

  • کلاب وایت دبی
  • کلاب کاوالی دبی
  • کلاب آرامانی پرایو دبی
  • کلاب اکت دبی
  • کلاب بیلیونر دبی

اتاق فرار Jumble دبی

اتاق های فرار یکی از تفریحاتی هستند که در چند ساله اخیر مخاطبان زیادی برای خود پیدا کرده‌اند. اتاقهای فرار هیجان و چالشهای مخصوص به خود را دارند که باعث می‌شوند شرکت کنندگان در این چالش ها گرفتار شوند و بعد از حل کردن آنها کلید اتاق را پیدا کنند و از اتاقی که علاوه بر چالش های ذهنی، ترسناک هم هست، فرار کنند. اتاق فرار Jumble دبی یکی از هیجان‌انگیزترین اتاق های فرار کل دنیا است که با چالش های ذهنی و بدنی، شرکت کنندگان را درگیر می‌کند. علاوه بر این هیجان، دکور زیبا و تنوع در بازی ها از ویژگی های برجسته این اتاق فرار می‌باشند. اگر دوست دارید با معماهای گوناگون دست و پنجه نرم کنید و درگیر یک فضای هیجان انگیز و چالش هایش باشید، بدون شک اتاق فرار Jumble مناسب ترین گزینه است که یک شب هیجان انگیز برایتان رقم می‌زند

شام روی آب

آن قدر این عنوان شاعرانه است که خواننده این پاراگراف انتظار دارد با یک فضای رمانتیک روبه‌رو شود. در واقع شامی که در یک قایق که آرام بر پهنه لاجوردی اطراف دبی می‌رقصد، موقعیت رومانتیکی است بنابراین اگر به دبی رفتید شام روی آب را با چشم اندازهای بی نظیرش از دست ندهید، مخصوصا اگر این سفر دو نفره بود حتما این شام را تجربه کنید. شرکت های زیادی در دبی وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌دهند و قایق هایی را در آبهای اطراف دبی برای پذیرایی از شما و یک گردش آرام آماده کرده اند. این تفریح آرامش بخش و رمانتیک را به هیچ وجه از دست ندهید.

گاوبازی آمریکایی در دبی

تفریحات شبانه در دبی به قدری متنوع هستند که این مطلب می‌تواند چندین ساعت اسکرول بخورد. یکی از تفریحات مهیج دیگر، رفتن به مکانی به اسم Rudeo Drive است.مکانی که دکوراسیون و در کل محیط آن آمریکایی است. انواع غذاها و نوشیدنی ها را در این مکان می‌توانید امتحان کنید و ساعات خوشی را در کنار همسفرانتان رقم بزنید. در بین اشیایی که در اطرافتان هستند یک دستگاه گاوبازی هم قرار گرفته است که ابتدا توجهتان را جلب نمی‌کند اما در ادامه شب تبدیل به تفریح و رقابت همگان می‌شود.

Lucky Voice اعجاز موسیقی و کارائوکه

Lucky Voice شما را به دهه هشتاد میلادی می‌برد که در کنار لذت بردن از غذا و نوشیدنی، به گذشته‌های زیبا سفر کنید و با آهنگهای آرشیو 15000 آهنگی این مجموعه خاطرات را مرور کنید. اما یکی از جذابیت های این مکان این است که به شما اجازه می‌دهد می توانید از کارائوکه خوانی آن هم با انتخابی بین 15000 آهنگ البته در بین جمعیت، لذت ببرید. البته اگر صدای خوبی داشته باشید قطعا حضار هم لذت می‌برند. این مجموعه تا ساعت 3 بامداد خدمت رسانی می‌کند.

قدم زدن در سواحل دبی

قدم زدن روی شن های ساحل، هر جای دنیا که باشد آرامش بخش است. صدای آرام دریا که آرامش را در گوش انسان نجوا می کند یکی از زیباییهای مکان های اطراف دریا است. دبی در این مورد هم گزینه کم ندارد.سواحلی که قدم زدن در آنها به خصوص در شب به شدت لذت بخش است چرا که شبها تلفیق تاریکی شب و نورهای جذاب صحنه‌ای به شدت تماشایی می‌سازد که تماشای آن روح آدمی را نوازش می‌کند.در سواحل زیبای دبی چشم اندازها و مناظر زیبایی در انتظار شما هستند که می‌توانید علاوه بر قدم زدن و تماشا، عکس های بی نظیری نیز بگیرید و خاطرات زیبای خود را به ثبت برسانید. برخی از ساحل های زیبا و دیدنی دبی را برای شما لیست می‌کنیم که در سفر به دبی قدم زدن در آنها را فراموش نکنید و خاطره‌ای جذاب بسازید.

  1. ساحل جمیرا
  2. پارک ساحلی الممراز
  3. ساحل مارینا
  4. ساحل لامر
  5. ساحل ام سقیم
  6. ساحل کایت دبی
  7. ساحل نخل جمیرا

آب نمای دبی، تفریحی آرامش بخش

یکی از تفریحات دبی در شب که بسیار آرامش بخش و تماشایی است آب نمای دبی می‌باشد. رقص فواره‌های این آب نما که با ضرب موزیک هماهنگ است و با رقص نور ترکیب می‌شود یکی از زیباترین صحنه‌های تماشایی این شهر توریستی را به تصویر می‌کشد.برای نورپردازی این آب نما 6600 لامپ به کار رفته و جدا از آن برای فواره ها با استفاده از چراغ های 25 رنگ، می توانند به رنگ های مختلف در بیایند و جلوه‌ای زیبا را به وجود بیاورند. جالب است بدانید ارتفاع پرتاب آب این آب نما به 152 متر می‌رسد که جمعیتی را که به مشاهده آن مشغولند به وجد می‌آورد. این آب نمای زیبا را یک شرکت آمریکایی ساخته است که ساخت آن 800 میلیون درهم هزینه داشته است.در پکیج تفریحات دبی بازدید از این آب نمای زیبا را فراموش نکنید.این آب نما از ساعت 6 بعدازظهر تا 11 شب هر نیم ساعت یک بار فعال می‌شود و از ساعت 13:30 تا 14:00 به مدت نیم ساعت مداوم فعال است.

تماشای دبی از برج خلیفه

برج خلیفه از برجهای معروف دنیا به حساب می‌آید. برجی که لقب پر طمطراق مرتفع ترین برج جهان را یدک می‌کشد. برجی با 800 متر ارتفاع که چشم اندازهای غیر قابل توصیفی از دبی به تصویر می‌کشد. آسمان شب دبی و نور شهر دبی که از دور دست می‌آید، تصویری بسیار آرامش بخش و زیبا می‌سازند که تماشای آن در شب یک تفریح آرامش بخش به حساب می‌آید. اگر قصد سفر به دبی را دارید جدا از چشم اندازه شبانه برج خلیفه، حتما برای بازدید از این برج برنامه ریزی کنید

سخن پایانی

تفریحات دبی در شب به همین مواردی که اشاره کردیم ختم نمی‌شود و لیست بلند بالایی دارد. اما تفریحاتی که به آنها اشاره شد از بهترین تفریح های دبی می‌باشند که تجربه کردن آنها خالی از لطف نیست و تبدیل به یکی از خاطرات به یاد ماندنی شما خواهد شد.اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است که با کارشناسان با تجربه بریم دبی تماس بگیرید و با توجه به بودجه و زمانی که می‌خواهید در دبی بمانید بهترین پیشنهاد را از آنها دریافت کنید.

مصرف نوشیدنی در کلاب ها برای چه سنی مجاز است؟

21 سال به بالا

برای قدم زدن در سواحل دبی باید پولی بپردازیم؟

بستگی دارد، بعضی از سواحل رایگانند و بعضی دیگر هزینه ورودی دارند

معروف ترین کلاب های شبانه دبی کدامند؟

کلاب وایت دبی، کلاب کاوالی دبی، کلاب آرامانی پرایو دبی، کلاب اکت دبی، کلاب بیلیونر دبی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
Last Updated: 2024-02-20By

مقالات مرتبط