کارتینگ زبیل دبی

جدیدترین نسل کارتینگ

کارتینگ زبیل دبی
برای خرید
انتخاب کنید
مشاوره رایگان و گارانتی قیمت، برای ارتباط در واتساپ کلیک کنید

اطلاعات

آدرس : دبی، دبی مال
نزدیکترین مترو : Dubai Mall Station
زمان برگزاری : همه روزه
زمان شروع : ساعت ۱۰
مدت زمان : الی 01 بامداد
ترانسفر : در صورت درخواست
اعلام کنسلی : تا 48 ساعت قبل

گزینه های خرید

  • بلیط استاندارد
    یک جلسه 8 دقیقه ای
    جلسه توجیهی ایمنی
    لباس و کلاه ایمنی
    ضبط و اشتراک زمان دور

امکانات تور

دسترسی به کارتینگ
جلسه توجیهی ایمنی
لباس سرهمی و کلاه ایمنی در طول سواری

قوانین

لطفا 30 دقیقه قبل از زمان انتخاب شده در محل حضور داشته باشید.
لطفا در طول فعالیت یک مدرک شناسایی/گذرنامه معتبر به همراه داشته باشید.
رانندگان باید حداقل 14 سال سن، 140 سانتی متر قد و وزن کمتر از 120 کیلوگرم داشته باشند.
لطفا کفش های بسته بپوشید.
لطفا قبل از رانندگی در جلسه توجیهی ایمنی شرکت کنید.
هر شرکت کننده ای که به صورت خطرناک رانندگی کند از مسابقه حذف می شود و هیچ مبلغی مسترد نخواهد شد.
رانندگان در قبال هر گونه خسارت وارده به کارت ها و تجهیزات مسئولیت دارند و باید خسارت پرداخت کنند.
ظروف یا بطری های شیشه ای در مدار مجاز نیستند.
به محض ورود شرکت کنندگان به چرخ گردان، غذا و نوشیدنی مجاز نیست.
برای خدمات نیمه استفاده شده هیچ هزینه ای مسترد نمی شود و در صورت عدم حضور مهمان در زمان شروع ذکر شده در برنامه سفر، ارائه دهنده خدمات این حق را برای خود محفوظ می دارد که 100٪ هزینه عدم نمایش را دریافت کند.

توضیحات

کارتینگ تجربه رانندگی نهایی را برای آماتورها و رانندگان باتجربه فراهم می‌کند! این مجموعه مکان مناسبی برای چالش با دوستان، یک فعالیت خانوادگی سرگرم‌کننده یا یک بعد از ظهر به یاد ماندنی با همکارانتان برای یک رویداد سازمانی کاملاً سازمانی است.

از دیدنی های معمول دبی فاصله بگیرید و به کارتینگ زبیل بروید! ما به شما نوید تجربه نهایی مسابقات  کارتینگ را در اولین مرکز پیشرفته کارتینگ داخلی کشور می دهیم. این مرکز توسط Emaar Entertainment ایجاد شده است و در دبی مال واقع شده است که نه تنها بزرگترین مرکز خرید جهان است، بلکه دارای برخی از پربازدیدترین جاذبه های منطقه مانند آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، دبی Ice Rink، KidZania و VR است.

فضای داخلی وسیع دارای ناوگانی متشکل از 11 کارت گوکارت برقی با کارایی بالا است که سازگار با محیط زیست و همچنین با آلایندگی صفر است. چه یک کهنه‌کار مسابقه‌ای باشید که می‌خواهید سریع‌ترین شتاب را تجربه کنید یا یک تازه‌کار که به دنبال آزمایش مهارت‌های مسابقه‌ای خود هستید، هر توانایی را برآورده می‌کند. در واقع، برای امتحان کردن آنها لازم نیست متخصص باشید. حتی مبتدیان و اولین تایمرها نیز می توانند از این مسیر عظیم نهایت استفاده را ببرند. فقط باید بالای 14 سال، 140 سانتی متر قد داشته باشید و بیش از 120 کیلوگرم وزن نداشته باشید.

از آنجایی که ایمنی و نگهداری پیست (با بالاترین استانداردها) در مسابقات Ekart نقش اساسی دارند، اولین چیزی که در اینجا در انتظار شما است یک جلسه توجیهی ایمنی جامع است. تمام وسایل حفاظتی از جمله کلاه ایمنی، لباس مسابقه و غیره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از آماده شدن، خود را روی صندلی راننده کارت قرار دهید و حرکت کنید! سطوح سرعت مورد نظر خود را بردارید و در مسیرهای پیست زوم کنید و در پیچ و خم ها حرکت کنید و با زمان یا مسابقه دهندگان همکار رقابت کنید. هیجان انگیزتر این است که کارت شما عملکرد شما را ثبت می کند. این زمان دور شما را ردیابی می کند و به شما امکان می دهد آن را به صورت آنلاین نیز به اشتراک بگذارید.

شما می توانید یک بلیط استاندارد یا یک بلیط دوبل با دو جلسه زمان بندی شده را انتخاب کنید (ایده آل برای علاقه مندان به مسابقات سرسخت). این مکان با بسته‌های منحصر به فرد رویدادهای مسابقه‌ای برای حداقل گروه هشت نفره، مکان مناسبی برای رویدادهای شرکتی یا دوستان یا خانواده است. بنابراین دوستان، همکاران یا اعضای خانواده خود را جمع آوری کنید. سفر به Ekart Zabeel گردشی سرشار از آدرنالین و سرگرم کننده را برای شما تضمین می کند.

 

امتیاز دهید!
کل: 0 میانگین: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

namad samandehi